måndag 22 mars 2010

Lovely night.

Det blev en kväll på Wavebreaker med Beata istället för en fika. Ni vet det där stället jag alltid brukade hänga på innan precis vid havet. Gick först upp på Hiltons skybar och satte oss på terassen och där var en underbar utsikt. Kändes som man var på en båt. Kollade menyn och spatserade snabbt ut därifrån igen. En soppa låg på ca 250 kr, tyckte det var lite mycket så vi gick ner till som sagt wavebreaker. Det blev en Hilton burgare och 2 glas rödvin och en massa tjejsnack. Tog strandvägen hem då jag hade högklackat och hade ont i fötterna. Det var härligt att gå barfota i vattenbrynet och känna sanden mellan tårna. Lovely nigth helt enkelt.

Nu har jag tagit mig en dusch, en kaffe, sitter med morgonrock och laddar inför imorgon haha då man sätts på prov... En massa folk som kommer... Hoppas nu allt klaffar och att man har lyckat koordinera allt bra! Efter jobbet är det välkomstmiddag på Atlantis, vi kör skaldjursbuffen igen. Denna gången är det inriktning på endast sushi, krabba, hummer och kanske en eller två creme brulee...

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!