tisdag 30 mars 2010

Dagens...

Ros går till söta Caroline som har fixat pärsocker till mig från Sverige. Det finns inte här tyvärr och det är ganska gott att ha när man bakar kanelbullar eller chokladbollar, som vi ska göra ikväll! Dessutom ringde hon från Ikea och berättade att de hade sill och om hon skulle köpa en burk till mig. Jag har ju berättat att varje gång jag är på Ikea så finns där ingen sill. Och så tänkte hon på mig. Tusen tack snäckan: )


Gårdagens skagenröra med råa? räkor. Smarrigt var det men inte efteråt. Ingen blev sjuk så vi förmodar att det inte var några problem!

Dagens middag
Samma till baby som igår nu när vi ju inte blev sjuka.... För mig, tomatsoppa med basilika och ris. J skulle ner och handla och han fick gå i 3 omgångar. Först gick han ner för att handla annat. Jag kommer på att jag inte har köpt soppa. Hade tänkt göra en egen hemlagad men det var inte aktuellt efter en timmes powerwalk, kl var sju och jag var hungrig! Ringde honom, han gick tillbaka till affären och handlade... Coup of soup, nä det ville jag ju inte ha så han fick gå tillbaka och byta ut den. Men lite motion fick han ju: )


Gårdagens italienska glass. Mmm ser ni hur god den ser ut. Riktig Äkta! Min favvo är pistagen..

Dagens serier
Idag är den bästa seriedagen. Vi kan se Svenska hollywoodfruar, Håkans bar och dejting in the dark har vi missat sen förra veckan. Har laddat upp med kalla burkar som vi har under datorn så den stackarn klarar av allt tv tittande.... Japp, den är kass...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!