fredag 12 mars 2010

Breakfast & Beach.

Dagen började vi med frukost på Vivels. De har smarriga räkmackor. Svenska räkor och det tycker vi om.



Solen sken, det var klarblå himmel och ca 30 grader så vi gick vidare till Jumeirah beach Park. Där låg vi i några timmar. Jag simmade ganska långt i havet. Det var precis lagom varmt i vattnet. Allt är precis lagom nu. Väder och vatten. Det kan stanna så nu, inte bli varmare!

T.o.m badkrukan tog sig några dopp idag! Första sen sommaren....

Nu har jag precis tagit mig en powernap. Är lite trött för låg uppe länge i natt och läste på alla möjliga Lost forum, som den lostfan ( nörd) jag är. Det är alltså sista säsongen. Vi har sett avsnitt 7 och det är bara 10 avsnitt kvar. ÄNDÅ sitter man som ett frågetecken varje gång det är slut och analyserar och drar sina teorier.På dessa forum ska ni tro att folk har de mest roliga och intressanta och konstiga och knäppa teorier. Jag berättar min sen, en annan gång...


Förresten det blev inga utemöbler igår heller. Det har blivit ett skämt nu. Det är sjukt, verkligen. Skrattretande.Här kommer anledningen varför det inte blev av igår heller;


Ska hämtas i affären då de ej kan leverera som ni vet. Då behövs kvitto. Jag har inte kvar kvittot.Det har ekonomi ansvarig. Jag ringer honom på morgonen, just igår är han ledig. Inget kvitto. Ringer runt och lyckas ordna ett kvitto till slut. Väl fixat hinns det inte köras dit...Ok.Vi provar på Söndag morgon istället....! Får se hur det går.


Nu ska vi försöka hitta Dubais bästa fiskrestaurang, har blivit tipsad men den är lite svår att lokalisera verkard det som...Återkommer med det...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!