söndag 28 mars 2010

HIPP HIPP

Hurra brorsan! Hoppas du har en bra födelsedag och har blivit firad ordentligt: )

Inte mycket nytt här inte. Har varit och handlat idag på Waitrose. Älskar den affären. Fräscha saker och vi hittade kräftstjärtar! Som jag har längtat efter det. Minsann när vi stod i fiskdisken så stod de där. Precis en sån burk som finns hemma. Fast dubbelt så dyr såklart. Men det gör inget, får kosta nästan hur mycket som helst för så gott är det! Åt dem med svart färsk pasta och en vitlöks röra. Smarrigt.

Städade kylen och satte in alla nya råvaror. Man får passa på när man känner för sånt. Det är inte så ofta det händer att man blir sugen på att städa...

Nu är det ryggläge som gäller. Med en kaffe och min bok. Vill läsa ut den så jag kan börja på en annan bok som jag lånade av Caroline igår. En sån här att må bra bok, älskar såna!

Önskar er en trevlig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!