måndag 15 mars 2010

Mezzeh och bio.

Denna bilden tog jag igår på min barfota strandpromenad i solnedgången. Underbart! Nu badar folk med på kvällarna. Ska försöka få med min badkruka till man en kväll, vi får se hur det går! Träffade ju Caroline igår.Vi var på ett fik och käkade sallad, drack kaffe, åt god italiensk glass och snackade. Så himla trevligt, som vi har haft varje gång vi setts. Är riktigt glad att vi har träffats!

Nu är jag hemkommen från bio. Min älskling släppte bara av mig och så skulle han vidare på hemligt uppdrag.. Hmm.. Kan ha att göra med imorgon, vem vet..?

Vi har iaf haft en C och J kväll som innebar god mezzetallrik och shish taouk på en libanesisk med min favvo juice lemon mint. Efter det bio. Vi såg Shutter Island. Detta är intressant. Min kära vän Jess har också sett den och hon tyckte den var så kass. Jag älskade den. Bästa filmen på länge. En film precis i min smak! Hur kan man tycka så olika? När man tycker lika i allt annat!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Kanske blir man väckt tidigt imorgon bitti...: )

1 kommentar:

  1. Hej Catharina.
    Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en trevlig dag med många överraskningar. Han verkar ju påhittig, din sambo. Ska bli kul att se vad han hittar på. För det berättar du väl för oss, dina trogna läsare.
    Stor kram från Pia och Leif
    Kom just att tänka på alla roliga minnen från våra campingsemestrar när ni var små. Det var ett tag sedan Jimmy och du satt på pottan och bajsade och åt godis :)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!