onsdag 10 mars 2010

Shimmers.

Precis hemkommen från en supertrevlig kväll med Caroline.
Vi var på Mina a Salaam på en restaurang som heter Shimmers och ligger precis vid havet med Burj Al Arab utsikt. God mat, delade en flaska rött, kaffe och en massa tjejsnack. Kan detbli bättre? Tiden flög iväg och vi snackade om allt mellan himmel och jord. Mycket produktsnack vilket visat sig vara bådas intresse, så passande: )


Nu är det dax för sängen, det är ju jobbdag imorgon. Dock sista dagen innan helg,härligt! Jag ska fixa mina utemöbler med... Wish me luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!