onsdag 31 mars 2010

Drömmer..

Mig bort till det här hamammet som finns på Royal Mirage spa... Älskar hammam. Hur underbart är det inte att ligga där på det varma och bli skrubbad ordentligt för att sen duscha av sig alla döda hudsceller och gå vidare in till ett massage rum... Åh jag vill jag vill. Skulle varit en perfekt påsk present till mig själv.. Men jag får se.. Dubai är ju inte känt för att vara billigt, annat är det med Turkiet. Där kan man göra det flera gånger under en veckas semester.

Följer Mats Alm rättegången på aftonbladet. De uppdaterar hela tiden, även tv. Det är en sjuk historia det där. Vad anser ni, tror ni han är skyldig eller oskyldig?

1 kommentar:

  1. Han är döds skyldig! Sämst på att ljuga - har trasslat in sig ordentligt nu i lögn nästet! Men hur mesiga är inte Sveriges domstol? Pressa fram sanningen ur honom och sluta mjäka! Puss en arg Jess;-)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!