tisdag 23 mars 2010

Då var man där igen...

Fullproppad,mätt och gravid med skaldjur... Som förra tisdagen. Detta är frosseri på hög nivå och måste stoppas nu.Vad hände med den hälsosamma perioden, försvann den? Men vad ska man göra.. Var ju medbjuden med jobb och det var ju himla trevligt och det blev en del tallrikar. Inte för att jag åt så mycket, det tycker jag inte men all blandning i magen är ju inte hälsosam! Nu är det smoothies som gäller de närmsta dagarna, jag är allvarlig!

En lång lång dag idag. Började med att väckarklockan ringde kl 7 och direkt efter så ringde givetvis busschauffören som varken visste bu eller bä, i vanlig ordning här i Mellanöstern. Men gruppen kom utan några större förhinder och dagen har flytit på bra. Är helt slut nu... Verkligen. Vi var alltså ca 55 personer ute och åt och en blandning av olika nationaliteter. Indier, lebaneser, svenskar, engelsmän, bangladesh, saudi, emiratis med sin vita klädsel, indierna med sina turbaner. Det är ganska coolt är det med denna mix måste jag säga. Alla var iaf mycket nöjda med mitt val av restaurang så nu kan man sova gott.. Ska bara hoppa in i duschen sen lär jag ju slockna på 2 röda!

Förresten fick ett paket på posten idag av mammis.Födelsedagspresent. Bättre sent än aldrig! Ett Efva attling halsband som jag har velat ha så länge. Texten är Amor Fati vilket betyder kärleken till mitt öde. Jag är oerhört lycklig och tacksam för allt i mitt liv för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!