tisdag 16 mars 2010

Kattens dag!

Ja idag är det min egna dag hela dagen för att det är ju min födelsedag! Har haft en underbar sådan och firandet fortsätter snart. Ska på hemligt ställe som min älskling har ordnat. Jag blev väckt imorse med sång, jordgubbs och gräddbakelse, ljus och presenter! Ett vackert swarovski armband, fin duschcreme, choklad och en liten hund.. Fast inte en riktig. Har ju önskat mig det, en liten chihuaha valp men tydligen så får denna räcka så länge tills vi kan skaffa en riktig! En säljare från ett hotell kom med en jättestor tårta som jag bjöd alla på! Eleverna från träningen och kollegorna säkert en 30 stycken så tårtan var enorm:) Vi satt och fikade ute på vår uteplats. Har äntligen lyckats få mina utemöbler, hurra!


Blev hämrad av baby i vanlig ordning, var nere en stund på stranden och han badade, inte jag. Sen hem,champagne och nu snart vidare till hemligt ställe! Bjuder på lite bilder på födelsekatten!

















4 kommentarer:

  1. Födelsedagsgrisen!
    Så fina bilder du lagt in,jättefin klänning, på en söt 32 åring.
    Önskar er en jättetrevlig kväll.
    Många Pussar och Kramar
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Så vacker du är kattskrälle! ;-) Jättefin i håret! Önskar dig än en gång ett stort grattis på din dag! Saknar dig mer än nånsin. Puss jess

    SvaraRadera
  3. GRATTIS i efterskott :)
    Verkar som du hade en bra dag och armbandet var jättefint.
    Jag rullade också hem efter den buffén så den är inte bra ;P
    Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!