lördag 20 mars 2010

Eat Pray Love

Jag har börjat läsa denna boken nu och Åhh vad den är bra! Den kommer snart på bio dessutom så de kan man se den med. Julia Roberts spelar huvudrollen. Handlar om en kvinna i 30 års åldern som nyss skiljt sig och söker efter... ja allt! Hon åker till Italien, Indien och Indonesien. Äter gör hon såklart i Italien, ber i Indien och älskar gör hon säkert på Bali, har inte kommit så långt än. Jag gillar namnet, det är de 3 sakerna vi behöver i vårt liv för att göra oss lyckliga!!!

Helgen so far har vart bra. Igår vart det seriös städning, Ikea, lunch i Mirdif, simning.läsning och lite solning på eftermiddagen. Har börjat bli lite väl varmt nu kan jag tycka.Igår visade temperaturen 37 grader... På kvällen åt vi smarriga ikea räkor på balkongen!

Idag hoppas vi att vi får vår spis så vi kan laga lite hemlagat. Annars inget speciellt, ska ta oss ner till stranden tänkte vi men först ska vi köpa en ny solstol till mig och även en kylväska så man kan packa ner smörgåsar, läsk och så med sig till stranden.

En annan sak som händer idag är att min vän Jessika fyller år idag. Ett stort grattis min lilla älskling,hoppas att du blir ordentligt uppvakad!!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack älskling!Loggade in på skypen nu när jag vaknade men du va inte där...du solar väl din jäkel!;-)
    Älskar dig o saknar dig!

    SvaraRadera
  2. ciao hun!!! det var den boken som jag läste o rekommenderade när jag var hos er i Dubai!!! o visst e den superbra!!! kramis anns

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!