onsdag 17 mars 2010

Det bidde...

Atlantis och skaldjursbuffen. Smarrigt.



Vi åt hummer efter hummer, räkor,krabbor

Vi avslutade med dessertbordet. Creme caramel,crepes, glass och marshmallows doppade i chokladfontänen. Efter det kommer det ca 15 servitörer och sjunger för mig med den här tårtan...


Sköldpaddan tog jag sen kunde jag inte få ner en endast bít mer! Jag var så mätt att jag inte ens kunde dricka upp mitt vin och det händer inte så ofta! Lovade mig själv att inte äta på en vecka men kl 12 idag så kurrade magen ändå... Hmmm...



Tårtan fick iaf följa med oss hem i ett fint litet paket!


Hade en alldeles alldeles underbar dag igår. Tack vare min älskade pojkvän, puss på dig och tack för en superfin dag! Tack alla andra som gratulerat míg och för era kommentarer! Ni vet att jag gillar att få nåra kommentarer då o då; )


Idag är det lugnare. Har inte haft en hel hemmakväll sen i fredags så det är hur skönt som helst att bara slappa och ha serie marathon. Än så länge har vi sett Svenska hollywoodfruar, Lost, nu ska vi se Håkans Thailand bar och blåsningen.


Imorgon är det helg....Igen! LOVELY!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!