tisdag 9 mars 2010

Mani & Pedi

Jag har varit och fått fina röda naglar både på händer och fötter idag. Det gör mycket tycker jag, man känner sig lite mer kvinnlig: ) En sak som jag har tänkt på är att när jag bodde i Sverige så gjorde jag aldrig det. Gick till en salong och fick sånt gjort. Det fick man göra själv. Måla o sådär. De sista åren hade jag ju det bra då jag gick på en kosmetolog skola och där man ju lär sig sånt där. Jag tycker själv det är det tråkigaste som finns att måla naglar och jag skakar så mycket på handen så det blir inte så bra. Men jag hade ju en massa klasskompisar som gärna övade och nagellack fanns det gott om! I alla fall så gör man det här iaf. Alla går och får manis och pedis. Kanske är det helt enkelt för att det är så himla billigt! Kan vara det: )


Fick denna söta present idag på salongen iaf. Jag fick ett loyality card och eftersom jag har varit lojal och gått dit där till samma ställe i ett helt år så belönade jag med detta fina paket med nagellack och cuticle olja, tack så mycket! En tidig födelsedagspresent en veckan innan jag fyller år!



Imorgon ska jag träffa trevliga Caroline på dine and wine. Vi tänkte att vi skulle gå till ett ställe vi aldrig varit på tidigare så det blir ett mysigt ställe precis på stranden. Ska bli trevligt!


Nu-Grillad kyckling, hoummos och citron och SVENSKA HOLLYWOODFRUAR som jag har längtat efter det....!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!