söndag 7 mars 2010

Ingen...

Starbucks leverans i Dubai. Än... ska man kanske säga. Det lär säkert komma eftersom det ÄR det lataste landet i världen. Tur det kanske, att de inte hade det alltså så man inte förslappas totalt. Men som ni ser så blev det ändå en fika för mig. Dock tog vi bilen till Marina mall som ligger inte så långt härifrån... Det blev en skinny latte och morotskakan jag längtat efter!

Det var igår det ja. Idag har jag jobbat, hade en ny kurs denna vecka. Ny lärare som kom och nytt gott. En stor chokladask med Guylian, min favvo choklad. Verkligen lätt att ha hälsosam vecka med allt gott som ligger på kontoret haha. Men hur snällt är det inte av dem, att ta med choklad till mig:- )

Det blev Battuta efter jobbet, lite shopping av produkter, foodcourten där jag hittade ett nytt foodstand med hälsosam mat! Massor av sallader, soppor, färska juicer och smoothies! Vår spis funkar ju inte än... En positiv sak med det är att det inte blir någon disk iaf. Men hur länge vi kommer vara utan är inte lätt att svara på. Ni vet ju In Shalla mentaliteten här så jag låter det vara osagt...

Bio efter maten, Alice i Underlandet med vackra 3 D glasögon! Den var underbart fint gjort. Feelgood känsla. Verklighetsflykt! Nu är klockan redan halv tio och det är snart dags för sängen men först lite tv. Oskarsgalan är inatt men den orkar man ju inte se. Får se imorgon när de visar godbitarna istället. Man kan ju gissa att Avatar kommer ta hem en del......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!