lördag 27 mars 2010

Dagen har varit helt underbar. Började med nybakat bröd och färskpressad apelsinjucie i vanlig ordning på balkan. Sen ner till poolen i 2 timmar med solning, läsning och simning 40 längder nu när jag inte hänger på gymmet längre.

Städade lite, duchade och åkte till Old town där Caroline bor. Där Burj Khalifa är. Vilken FIN lägenhet och vilken UNDERBAR utsikt hon har!

Hon hade gjort supermysigt med rosevin och tapas såsom ost, salami, oliver, hoummos, melon, vindruvor, kex mm mm






Vi satt där på hennes balkong och åt, drack och pratade i många timmar! Lovely: ) Nu e jag himma i vår lilla lya. Dags att tvätta sig, peela sig, smörja in sig och ta på sig nattlinnet. Imorgon börjar en ny härlig vecka!
Puss på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!