fredag 1 maj 2009

1 Maj och helgutflykt!

Hemlagad potatissallad, arabiskt bröd, hoummous och kycklingspett!

Här tar jag mig en gt innan maten.



Grillmästaren!


Hej alla!



Såhär mysigt hade vi det på vår terass igår, valborgskväll! Grilla kommer vi göra fler gånger, det är så gott och mysigt!




Då var det ny månad, Maj! Tiden går väldigt fort eller vad säger ni. Här är det inga demonstrationståg och liknande hihi!

Efter många timmars sömn så vaknade vi utvilade på vår lediga dag tillsammans. Åt en god frukost och fick katten på besök på frukost med! Han måste ju oxå få lite i mat i sig ju.



Nu ska vi på utflykt! Till ett annat emirat som heter Fujeirah. Det är det enda emiratet som liigger på andra sidan kusten, alltså inte kust mot Arabian gulf utan mot Indiska oceanen. Det ska bli mysigt, hoppas vi hittar! Nä nu måste jag ge mig iväg, älskling går och trampar och väntar på att komma iväg och Sooola:-) Kommer bilder sen på vår lilla tur! Ha en bra första dag i vår maj!



Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!