fredag 8 maj 2009

Beach life!

Här kommer lite bilder från vår mysiga strand dag. Nu e vi trötta och ligger inne i acn för shit va varmt det är idag!
Snart dock ska vi ta oss till Ibn battuta, fixa lite ärende och gå på bio. Hörs imorgon!
Puss
Stranden en p plats för vissa...
Här har vi den riktiga p platsen, ni skymtar Bettan i bakgrunden:-)

Kameler eller är det dromendarer? Glömmer alltid vilket som är vilket..

Igen. Men visst ser det lite exotiskt ut!


Högt solskydd är ett måste, minst 30!



Solar...


O solar...


Läser oxå!

Och givetvis badar vi. Typ stup i kvarten:-)









1 kommentar:

  1. Din Gottegris!
    Själv står jag inne på ett jäkla köpcenter o gör något jag hatar...:-( Sola för mig oxå!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!