fredag 15 maj 2009

DXB-CPH

Hej alla!


Dubai-Köpenhamn står det för. Vilket innebär att jag ska flyga hem, söndag natt! Det blev bestämt nu lite hastigt och lustigt, som det brukar vara här helt enkelt! Ska vara i Malmö till den 10 juni så det är mer än 3 veckor!!! Hoppas många av er har tid att träffa mig nu när jag kommer. Det ska bli så mysigt att träffa alla. Kan inte fatta det. Givetvis kommer jag sakna min älskling hur mycket som helst!!! Har tänkt på detta nu att komma hem och det är bäst att göra det nu när jag inte har jobb och har mycket att fixa med läkarbesök och annat! Har ju haft lite hemlängtan som ni vet och nu kommer jag sedan kunna komma tillbaka hit med en massa energi! 9, 20 landar jag på måndag morgon, tjohoo!


Idag har det inte hänt mycket mest slappat... Skönt det. Har legat vid poolen, beställt roomservice till vårt rum, kollat film och tagit en liten lur. Nu en liten tur till lobbyn med lite kaffe sen åter till hotell morgonrocken och tvn och mys.

Igår var vi på kempinski hotellet och åt och drack gott. Skönt som sagt att kunna gå till ställen...


Ha nu en bra fredagskväll nu ska jag upp till rummet igen! Vi hörs snart och ännu bättre till många av er, vi SES snart!


Puss puss

2 kommentarer:

  1. Då blir det Rosé på lilla torg när du kommer hem! :-) Kraam

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot det Jess! Hors nar jag ar himma!! Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!