tisdag 26 maj 2009

En 5:a för ett toabesök:-(

Gomorron mina vänner!

Gårdagen blev det uträttat en massa saker. Ni vet sånt som är ganska tråkigt men som helt enkelt måste göras. Det blev oxå motion, cykling fram och tillbaka till stan. En glass på en uteservering i solskenet var ett mysigt inslag. Solen skiner nu igen, det är härligt! Som sagt fick gjort en massa igår men det var inte bara tråkiga saker, lite hemligt men ska iväg på det idag så jaa lite nervös är jag nog faktiskt. Det innebär en stor förändring i mitt liv men förhoppningsvis bara till det bästa. Vi måste se allt genom the secret och så man tänker att det ska bli så blir det helt enkelt:-)

En sak som jag kom att tänka på igår när jag var i stan och som jag störde mig på så oerhört mycket. Jag behövde gå på toaletten. Då måste man BETALA för att göra det! Vad är det liksom? En 5a dessutom, det är ju hur mycket som helst bara för att få lov att kissa. Det där är man inte van vid nu för tiden. När man går på mallen i Dubai så är där tusentals toaletter, lyxiga sådana och inte sånt skit som dessa toaletter i Malmö. Man behöver inte betala en endaste krona och dessutom får man tom service på toan! Jaja ni märker att man börjar bli bortskämd från låtsatsvärlden:-) Men nu är man helt enkelt i Malmö och måste köpa en cheeseburgare på Burger king för att få kissa gratis på en mycket illaluktande och skabbig toalett! Det är DÅLIGT!

Men nog om det...
Så idag kära vänner känner jag på mig att det blir en bra dag. Rutinen som har blivit är ju att jag ligger här i sängen och läser på internet och skriver lite. Sen är det frukost med mammsen. Idag får det bli äggröra, varit för mycket frallor på sista tiden och det är ju inte så nyttigt! Sen ska jag göra mig iordning. Vi ska köra till Trelleborg för det lilla mötet. Passar då på att köra dit och spendera lite tid där. Har inte varit där så mycket innan men det ska vara mysigt där. Får bli en fika på en uteservering! Ikväll ska vi hem till min andra bror Mats och min svägerska Karin. Det ska bli mysigt, har inte träffat dem sen jag kom hem och ser fram emot det besöket!

Vi hörs senare då! Uppdaterar säkert ikväll om det finns tid!
Puss o hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!