söndag 17 maj 2009

32 Månader!!

Igår på Apres, skidbar i Dubai hihi

Min älskling...


Puss på vår dag baby!





Japp, idag är det jubileum, 32 månader har vi varit tillsammans! Grattis grattis! Tänk va tiden går fort... Snart är det alltså 3 år.. Vi har hittat på massor av galenskap tillsammans. Vi har det så sjukt roligt ihop, älskar dig baby!




Det är vår dag men det är oxå idag jag ska flyga till Sverige men det är inte förrän i natt. Kl 00.40 lyfter jag med Airfrance flyger till Paris och sen vidare till Köpenhamn!



Nu är det frukost time. är inne på min andra kopp kaffe härnere i lobbyn. Ska snart upp och göra mig lite i ordning för kl 11 ska jag träffa en tjej ute på palmen. Ska bli jätte trevligt! Luncha eller fika ihop och höra om en annan svensk tjejs liv här i Dubai.



Igår ägnade vi verkligen bara dagen åt varandra. När man ska vara ifrån varandra så länge så känns det som man inte vill missa en minut med varandra. Visst är det så? Allt blir mycket mer intensivt liksom. Vi åt frukost, körde på lite ärende, var vid poolen och badade. Mysigt! Sen gick vi till MoE. Tog en drink i skidbaren. Sen bio, Änglar och demoner blev det. Jag har försökt läsa den flera ggr men vet inte, inte lyckats... Gillade mer Da vincikoden. J däremot har läst boken. Den var bra men ganska intensiv och späckat med en massa action. J sa att mycket som var i boken inte kom fram i filmen! Men så brukar det ju vara. Efter filmen gick vi till en restaurang som är mysig, igen på Kempinski hotellet. Blir stamgäster där nu när vi bor här. Jag åt en underbart god risotta med pesto och pinjenötter. Till det ett gott glas rött, lindemans cawarra! Try it, ny favorit för mig.



Ok, gott folk time to go! Nästa gång jag skriver så är jag i Sverige!



Ta hand om er och ha en riktigt mysig söndag.

Puss o kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!