torsdag 7 maj 2009

Ingen flytt idag...

Fick jag precis reda på. Men jag anade det. Här i Dubai blir inget som det är sagt. Tider, dagar vad är det? Samma sak när vi skulle flytta hit. Fick vänta flera dagar fast att de hade sagt en dag. Så är det. Jag har givetvis lyckats packa ner typ allt men det får vara. Det är bara bra att det är gjort. Nu kan jag ha en mysig dag för mig! Vi ska inte vänta så länge på flytten, lördag säger dem... Fast som ni förstår så kan man ju inte vara så säker på det så det blir när det blir helt enkelt! :-)

Jag var iaf snabb att ändra mina planer från städ till mys. Ska snart hoppa in i duschen och sen ta min en liten lunch härhemma. Nu hinner man iaf äta upp mer från frys och kyl, kanon! Kl halv två har jag bokat tid för mina naglar, händer och fötter. Sen en liten sväng in och handla det allra nödvändigaste. Lämnar bilen efter det, tar mig till stranden på promenix och ett glas vin. Det låter fint det. Älskling får hämta upp mig efter jobb!

Ha en bra dag för det ska min bli!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!