fredag 22 maj 2009

Tandläkarskräck...

Det har jag!! Nu har jag varit hos tandläkaren eller tandhygienisten i EN och en HALV TIMME!!! Fy fan säger jag bara. Jag är alldeles vimmelkantig är jag. Nu ska det tas tandtråd varje dag. Vill inte uppleva det igen...

Här i Malmö är det mulet, ca 12 grader och alldeles alldeles underbart. Jag är inte avis på Dubais 42 grader. Det är fööör varmt och ändå har inte sommaren börjat där än... Tänk att jag som älskar sol och värme skulle säga så va, att det är underbart med mulet och lite kallt!!

Vi hade en jättetrevlig kväll i onsdags! Kanon verkligen. Träffade Monika, en kär vän och hennes kille, Thomas. Det var alldeles fullt på stället och en massa folk jag kände. Massor från mitt gamla jobb så det var riktigt skoj! Igår var inte lika skoj dock. Mådde så dåligt och fick ställa in alla planer.

Skulle träffa Lovisa kl 13. Fick smsa henne kl 12 då jag vaknade och undrade om vi kunde ta det på kvällen istället. Det gick fint. Nästa gång jag vaknade så kände jag mig inte mycket bättre så fick ringa och ställa in allt. Jag är så ledsen Lovisa! Men vi tar det på söndag istället...

Fattar inte det, det KAN inte bero bara på vinet. Jag måste ha fått någon allergisk reaktion på för mycket räkor och vin. Det kära vänner har jag nu fått bekräftat av min bror att det kan uppstå det! Så nä... jag var mer än bakis.. Kunde knappt röra mig, inte äta, bara sova! Så så fick det bli igår och idag mår jag bra, tack! Förutom att jag plågats nu ett tag. Snart ska jag åka till Cattie och Gud vad jag har längtat efter det. Se hennes lilla Filippa och få träffa Cattie. Det är en mycket kär vän som man kan prata med allt om och det är så skönt!

Ha en mysig fredag för det ska jag ha! Vi höres imorgon.

Puss o kram

1 kommentar:

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!