onsdag 6 maj 2009

Lunchdax!

Nu när jag är ledig så kommer jag blogga lite mer, kul va? Tänkte nu delge er den här underbare gubben hahaha. Han kommer från Joakims fotbollslag och är förtillfället bäst i laget! Kan ni ens förstå hur mycket tid som läggs ner från hans sida på denna hattrick sida. Joakim har haft sitt lag nu i 7 år.... Jag tycker bara gubbarna ser så himla roliga ut! Först trodde jag det var riktiga människor detta spel handlade om och frågade om jag kanske kände någon av dem.. Vänta sa Joakim så ska vi se.. Hahaha vad jag skrattade! Bara kolla in det liksom Jan Adolfsson 33 år och 107 dagar, spelupplägg utomjordisk! Så oerhört viktig information haha!

Nu tar jag en liten paus i packande och städande. Har ätit lunch som bestod av sallad och lasagne. Ja det är kvar lasagne och ganska mycket. Måste rensa kylen innan imorgon hur det nu ska gå till?

Känner mig duktig med fixandet. Imorse visste jag inte var jag skulle börja men nu går det fint. Lägger upp det som så att jag tar ett rum i taget, dammar och tar undan grejer. Nu har jag gjort alla rum utom köket som är nu efter pausen. Det har jag väntat med för det är jobbigast! Sen blir det dusch och matlagning och efter det visarun. Imorgon tar jag alla golvytor och packar alla kläder. Shit ja de kommer ju imorgon på inspektion. Vi har betalat en deposition och den vill vi gärna ha tillbaka tack. Imorgon ska jag oxå lämna min bil och så ska vi frakta allt till vårt nya tillfälliga boende. Ja jag har att göra, känns knappt av att man blivit av med jobbet;-)

Hörs, Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!