söndag 1 mars 2009

Mars.


Nu är det mars! Redan... Kan inte fatta hur fort tiden går, det är galet! Det var ju nyss jul och nyår känns det som. Men jag älskar mars, det är min månad då jag ju är en riktig marskatt! Denna månaden har mycket skoj att erbjuda. Mina brödrar och mina svägerskor kommer hit en vecka och hälsar på och de är här under min födelsedag den 16 mars, så då ska det firas!!! 31 år... Jajamensan:-) Nu är det bara 12 dagar kvar tills de kommer och jag räknar ner dagarna... Har tagit ledigt 3 dagar när de är här oxå, så är ledig tors, fre, lör, sön och mån. HÄRLIGT!!
Gud va trött jag var igår, antar att det berodde på det konstiga vädret... Pratade med min vän Maria som för tillfället bor på Åland. Vi pratade via skype, helt gratis. Hur bra är inte det? Fast man är så långt från varandra så hörs det som att man är vägg i vägg hihi. Skype är dock blockat här om man ska ringa till en fast telefon men har ju nu kommit på att det går att ringa från skype till skype, super verkligen! Det var så skoj att prata med henne... Vi har känt varandra i typ 15 år och har haft så roligt tillsammans!! Även fast vi inte har pratat på hurlänge som helst så är det som att man pratade igår. Så är det med riktiga vänner!
Brandlarmet började tjuta igår flera gånger och vi var tvungna att gå ut... Alla i huset stod utanför ett tag men det var ju givetvis ingen brand så vi kunde gå in igen ganska snabbt!
Blev en tidig kväll för oss, skönt så idag är man utvilad!
Hattrick... Vad är det egentligen alltså? Min käre pojkvän sitter med det om kvällarna på datorn.. Låtsas gubbar som spelar fotboll, jag fattar inget hahaha:-) Ja vad ska man säga... Killar!!?
Ska nu dricka upp mitt kaffe så hörs vi lite senare! Ta vara på första dagen i mars alla marskatter därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!