fredag 6 mars 2009

Fredagsmorgon.

Godmorgon mina vänner...

Hoppas ni har sovit sött. Det har jag, minst 8 timmar och det innebär att jag är utvilad. Jag behöver alltid minst 8 timmar för att känna mig som utvilad. Vaknade exakt på den tidpunkten jag brukar gå upp. Kvart över 8. Pussade på min pojkvän, tog på träningskläder , keps, solglasögon och ipod sen ut i det underbara vädret. Hade en oerhörd energi så sprang tom lite idag. Gick i parken i The gardens och där kom en kvinna och smilade mot mig och sa Goodmorning! Visst blir man glad av det?

Mysfrukost och nu ska vi snart åka på utflykt till Oman. Det ska bli mysigt. Väntar bara på Joakim som är iväg och klipper sig... Jag ska ta med kameran och dokumtera lite hur det ser ut här på ökenvägarna.!

Tänkte delge några meningar till er från The secret som jag tycker är bra...

" Are the results you have in your life what you really want? And are they worthy of you? " If they are not worthy of you, then wouldnt now be the right time to change those? Because you have the power to do that.
" All power is from within and therefore under our control "

Visst stämmer det...?

Ha nu en bra dag så kommer rapport från Oman lite senare...

Puss o kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!