tisdag 17 mars 2009

Sagolik kväll

Godmorron!

Igår var verkligen en sagolik kväll. En av de mysigaste restaurangerna vi varit på... Det var på hotellet Al Qasr. Mitt absoluta favorithotell här. Vi tog en båt till restaurangen och den låg liksom på en flotte i kanalen. Väldigt lummigt och känslan var lite att man var i Thailand!

Åt en god paneng med tigerräkor och rosevin till. Till efterrätten så blev jag överraskad med att personalen kom och sjöng Happy birthday för mig och hade en tårta med sig! Den var supergod. Jag var sugen på choklad innan som efterrätt men det fanns ingen efterrätt med det på menyn... Ni vet hur det är på Thai restauranger, mycket banan och sticky rise osv haha! Tårtan var iaf av choklad så det var ju perfekt! Tack älskling för att du fixade det, du är världens bästa!

Fick fina hårprodukter av familjen och lost säsong 4 av mamma! Kvällen avslutades med att min älskade mamma ringde prick kl fem över halv tolv då jag ju föddes för ett antal år sen! Pappa ringde mig oxå på dagen och fick välbehövlig peng av honom insatt på konto! Hade ingen aning om det då jag ju aldrig ser mitt svenska konto härnere så det var kanon!

Denna morgonen är det dags att gå till jobbet igen. Känns lite konstigt då jag ju varit ledig i 5 dagar! Men... det är bara 2 dagar kvar av veckan så det känns ju inte så tufft! Ikväll kommer la familja hit på middag så nu på morgonen har jag passat på att röja upp lite. Se om jag hinner sticka iväg och handla lite under dagen på jobbet. Är ganska fullbokad idag men kanske finns det en liten lucka!

Idag är det dessutom ett till jubileum haha... Jag och Joakim har varit tillsammans i 2 och ett halvt år!! Tiden går sååå fort...

Dags att köra till jobbet. Har fått en annan bil för tillfället medan de lagar min bil. Tack gode gud för att slippa svettas mer hihi:-)

Ta hand om er så hörs vi snart igen helt enkelt!
Puss o kram Catharina

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Låter återigen underbart! Du jag tänkte unna mig en ansikts behandling. Har du något ställe i Malmö du vet är bra? Vad ska man kolla efter när man väljer ställe? Finns ju miljoner olika ställe;)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott,

    Bästa bloggen på nätet!


    Hälsnigar från Ras al Khaimah!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!