onsdag 11 mars 2009

Städning inför fint besök!

Gommoron mina vänner!

Är allt bra hos er? Med mig är det fint... Solen skiner som vanligt utanför fönstret och jag har promenixat, slängt i en maskin tvätt, lagat äggröra till frukost och diskat.. Snart är det dags att köra iväg till jobbet. Har mycket att göra idag för ovanlighetens skull, 4 patienter och alla efter varandra PUH.. Det blir som ca 2 timmars träningspass haha. Efter det ska jag oxå göra en behandling på mig själv. Det är som sagt inte jätteskönt, gör ganska ont! Ger dock bra resultat och vad gör man inte för att bli fin...:-)

Igår blev det ingen bloggning för jag hade fullt upp! Efter jag kom hem så var det storstädning direkt och det höll vi på med i ett antal timmar. Här har aldrig varit så rent som här är nu. Låg tom på knä och skrubbade golvet i köket haha! Älskling var duktig och hjälpte till. Sen var det middagslagning och efter det satte jag mig och letade jobb på internet. Sökte 4 jobb. Något som mäklare, receptionst och lite annat. Vi får se. Men det hjälper inte att bara sitta och klaga på sitt jobb utan det är bara man själv som faktiskt kan göra något åt det!

Ikväll boardar mina brödrar och svägerskor planet hit mot mig och mellanöstern. Jag känner mig som ett barn på julafton. Ska bli så himla skoj! Jag önskar dem en trevlig resa så ses vi imorgon bitti. Imorgon vid denna tiden är de här tjohoo!

Nu är det dags att köra... Vi hörs lite senare mina vänner!

Ta vara på dagen. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!