torsdag 19 mars 2009

Lite bilder från besöket...







Lägger upp lite bilder peau un peau för att det tar så hiiimla lång tid... Det är segt!!!


Översta bilden är från när vi åt lunch vid creeken en av de första dagarna.


Andra bilden till höger ser vi hur glad jag är för att ha besök haha:-)


Tredje är hemma hos oss första kvällen då vi röker lite shisha, dricker drinkar och mumsar på lite arabiskt plock!



Oj vad jag har slöat denna morgon... Hur skönt är inte det? Inne på 3 e koppen kaffe och sitter i pyjamas fortfarande. Ska snart hoppa in i duschen. Har en "bloggdejt" kl 13 idag. Det är ju hur kul som helst. En tjej som oxå bor här skrev till mig på bloggen och nu ska vi träffas nere på Jbr, skoj skoj! Skriver sen och berättar!


Igår blev det ingen lost. Vill vänta tills ikväll med första avsnittet på säsong 4. Det är ju religion ju hihi! Vi ska ladda upp med massa gott som vi har fått från Sverige, typ LÖSGODIS och dippa mums mums. Blir en mycket lugn helg helt enkelt!


Nu sitter familjen på flyget hem, en vecka går så snabbt....


Nä dags att som sagt hoppa in i duschen, uppdaterar senare!


Puss o kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!