onsdag 25 mars 2009

7 timmar till HELG!



Gomorron!


Ja jag börjar jobba om en timme och då är det 6 timmar till helgen börjar, skööönnnttt!


Blir en strand promenad efter jobb för imorse kände jag för att ta det lugnt. Läste min underbara bok i sängen. The witch of portobello, mycket bra!! Sen tog jag en lång dusch och gjorde mig i ordning. Ni vet det tar tid med alla krämer och grejor:-)


Innan frukosten så diskade jag och skalade potatis, klyftade dem och la dem i vatten inför i kväll! Hallå vilken bra housewife jag är eller nej just det jag jobbar ju faktiskt oxå hihi! Ska göra fish and chips ikväll. En rätt vi blev förtjusta i under vår England tid. Det trodde jag inte.. Att man skulle gilla den maten men de har några goda rätter måste jag säga! Jag gör den dock nyttig med klytfpotatis i ugnen, ärtor fast med köpt tartar sås så klart!


Det blev en mysig kväll igår fast städningen och nu är här rent och fint. Älskar att vakna upp till en fräsch o fin lägenhet! Bokade oxå min spadag som jag ska på imorgon.. Åhh va det ska bli skönt!


Ska kolla upp lite info om den nya apparaten på internet. Vad radiofrequency gör för huden, räcker liksom inte att säga att det är värme... Övade igår på stackars städerskan. Hon är vår försökskanin på allt stackaren! Men hon tycker det är skönt och för henne innebär det ett litet avbrott i städningen och en liten lur haha! Idag ska jag öva lite på Becky, min kollega och blivande "chef". Jag tycker det känns kanon. Det är en super bra apparat och ger så sjukt bra resultat, jag får mer att göra och snart ska vi flytta till den alldeles alldeles nya fina kliniken, längtar!!!


Så skönt det ska bli med helg, igen!! Veckorna går mycket snabbt här som sagt... Vi ska efter vår fish and chips middag börja helgen med bio. Ska se He is just not that into you med Jennifer Ansiston. En romantisk komedi. Ska bli mysigt med biomys som innebär popcorn, cola och bra film!


Ha en underbar dag i värmen... Eller inte värmen kanske för er som bor i Sverige. Hörde att det kommit snö.. igen, vad är det frågan om!!!


Puss o kram

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Såååå skoj för dig att det händer roliga saker på jobb fronten! Underbart skoj!!!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!