torsdag 19 mars 2009

Väntar...




Väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet. Han kommer nog snart så passar på att skriva lite för sen ska datorn läggas undan och det är myskväll som gäller!

Det blev hur mycket som som helst över från de middagarna jag hade här hemma. Familjen äter som små fågelungar haha eller så lagar jag så sjukt mycket mat för jag verkligen hatar när det inte finns mat tillräckligt när man bjuder folk på middag! Folk ska bli mätta när de är hos mig helt enkelt. Bra nu denna helgen så man slipper laga mat. Inte så att jag inte tycker det är skoj att laga mat för det gör jag men just nu känner jag mig lite lat så då är det skönt! Ikväll dukas det fram tacos igen. Chips är inhandlat för det måste man ha till dippan senare! Denna helgen ska jag unna mig massa smaskigt sen på lördag när min vecka börjar så är det dags att börja promenera igen och äta nyttigt så det är så!

Har ju haft en riktigt skön dag idag. Behövde det. Känner mig lite bättre i halsen, blev ingen alkohol igår så det hjälpte nog lite på traven annars har det ju varit vin och drinkar hela veckan! Träffade tjejen från bloggen idag på wavebreaker, var annars hihi! Tog en grekisk sallad och cola och satt och snackade några timmar. Hon var jättetrevlig och dessutom en kattgalnig som oxå jag, passande!:-) Det får vi göra om!

Kom hem igen vid fyra och fortsatte min slappardag. Myser runt i mysbyxor, surfar och kollar tv. Mycket skönt!

Familjen har landat i kalla Sverige igen och allt gick bra, skönt! Jag måste erkänna att jag inte är avundsjuk på dem. Nä flyga tillbaks till Sverige är jag inte sugen på förtillfället. Jag stannar gärna kvar här i varma, soliga Dubai ett tag till måste jag säga! Imorrn får det nog bli stranden eller poolen tror jag! Ikväll är det som sagt Lost och nu får älskling komma hem! Vill kramas och mysa i soffan

Ha nu en bra kväll mina vänner så hörs vi igen imorgon!
Puss o kram Cat










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!