måndag 2 mars 2009

Lost

Yess!! Fick just veta att jag ska få säsong 4 av lost från mamma. Det skickas hit av mina gulliga brödrar förmodar jag när de kommer! Jag är ett stort fan av lost. Såg inte det när det gick på tv hemma. Men när vi bodde i London så köpte vi dvd boxarna. Man kan inte sluta titta, det är så sjukt bra! När vi kom hit så köpte vi säsong 3 här. Det går inte att köpa säsong 4 här för de är så lååångt bak!!! Så nu ska jag få det hitskickat, I like! Blir många lost kvällar här, cant wait:-)

Idag var det lite kyligare när jag kom ut, mulet och lite blåsigt men så skönt! Det har varit så himla hett de senaste dagarna. Ibland kan jag sakna en riktigt kall men klar vinterdag i Sverige. Luften man andas in...

Igår hade jag en vän som kom och fick en ansiktsbehandling av mig. Nu har jag inte fått göra ansiktsbehandlingar på länge och när jag väl gör det så inser jag hur mycket jag tycker om det. Det var därför jag valde denna branschen.... Jag blev anställd för att ha hand om hudvården men vad har egentligen hänt? Det enda jag gör nu är lpg, vilket är fruktansvärt tråkigt!

Det blev städning igår efter jobbet.. Jag vet tråkigt men finns det något bättre än när det är klart och allt är rent och fint, jag älskar den känslan! Tvättade lite oxå. När jag har bott utomlands så har det ALLTID funnits tvättmaskin i lägenheten, det är sååå skönt! Så borde det vara i Sverige oxå. Finns det något värre än när man har tvättdag och måste springa ner 4 våningar, ut på gården, ner i källaren för att tvätta. Det är ångest. Nä tvättmaskin i lägenhet det är lyx det!:-)

Det är Oprah på tv i bakgrunden. De visar Cher och Tina Turner. Shit vad Cher är snygg alltså. Hon är 61 år... Det är sjukt!!Man kan inte fatta det. Vad är hennes hemlighet kan man ju undra.. Kanske några plastikoperationer här och där... ? Eller vad tror ni...

Hörs senare! Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!