lördag 28 februari 2009

Sandstorm i öknen!




God kväll!


Har ni en mysig helg? Det har jag haft men nu är det back to work igen... Har jobbat idag med så mycket som en klient så ni förstår ju att jag varit väldigt upptagen...men patiens och läsning då alltså!


Var och storhandlade på Geant efter jobbet och det är ju alltid kul eller...? Det värsta med handlandet tycker jag är när man är i frukt och grönt avdelningen. Det är så galet mycket folk och sen måste man stå i kö för att få det prissatt, tar sån tiiid! Speciellt när man bara vill hem.. Är det så förresten nu oxå i Sverige att man måste stå i kö för att få frukt och grönt prissatt? Men nu är det gjort och jag har lagat spaghetti och köttfärssås till middag. Oops idag så började älskling diska direkt efter middagen utan att jag ens sagt något! Puss till dig älskling.




Bilden ni ser är från poolen som vi går till i The gardens, där är verkligen supermysigt. Vi var där igår när vi var lediga tillsammans. Det var så varmt ca 30 grader eller mer. Tog många dopp... Det räcker ju att man lägger sig ner i några minuter så blir man så varm att man måste doppa sig igen!:-) Det är skönt och AVsvalkande i poolen, vilket är skönt när det är varmt. Joakim är lite av en badkruka så han spatserar i på tårna och skakar av kyla! hah badkruka! Efter några timmar vid poolen så gick vi hem, träffade på lille katten och hon fick tonfisk.. Idag har jag faktiskt köpt riktig kattmat till henne:-) Vi duschade och gjorde oss i ordning sen åkte vi ner till marina walk och käkade indiskt med banana colada shake, smaskens! Sen gick turen till bion, Benjamin Button såg vi. SUPER bra. Jag grät ju som vanligt som en liten galning så nästa film måste vara en rolig så man får skratta lite oxa... :-) Kvällen avslutades med en GT, sängfösare!


I morse när jag vaknade efter att ha snoozat i typ 45 minuter.. nä det blev ingen promenix ahhh!! Imorgon är det iaf ett måste! Iaf när jag vaknade så var det mulet och blåsigt, inte nog med det när jag kom ut så var det sandstorm! Det är inte skoj. Det känns som man har sand i näsa, mun, ja överallt bara man är utomhus! Det kallas shalam något, kommer inte riktigt ihåg! Så himla hett oxå.. Så idag var det lite jobbigt att vara utomhus.. Man undrar ju hur det blir till sommaren när man plussar på en sisådär 20 grader... GAAAHHH!! Så är det här i öknen...


Nu kom en kopp kaffe till mig som jag ska njuta av och min kära pojkväns sällskap.
Ha det bäst så hörs vi snart igen helt enkelt! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!