måndag 23 februari 2009

Dag avklarad!


Tjohoo!!!
Nu var dagen avklarad... Jag har tråkat ihjäl mig hela dagen... Det blev många patiens och mycket surfande. Åt en tråkig lunch bestående av en burk vita bönor i tomatsås uppvärmd i micro. Så går det när man är lat och inte orkar göra i ordning matlåda. Dock får älskling matlåda varje dag, han behöver det mer än jag:-)
Nu är jag iaf äntligen hemma och har hängt upp lite tvätt och diskat undan frukosten. Efter en sådan tråkig dag jag haft idag så behövs lite kul och mys. Ska nu göra mig iordning, fixa två drinkar till mig och min kärlek. Sen ska vi ut och äta, myspys!
Ha en underbar kväll så hörs vi snart igen helt enkelt!
Puss o kram på er!

1 kommentar:

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!