onsdag 25 februari 2009

Äntligen onsdag!

Godmorgon! Det är redan onsdag! Underbart. Helg helg helg, ska bara sitta av 6 timmar på jobbet först... Imorse var jag mycket piggare när jag vaknade, skönt. Det var iskallt i rummet då vi nu måste ha acn på på natten för det börjar bli riktigt varmt. Usch vill inte bli förkyld, känner ju att man är lite täppt i näsan o så efter en natt i kyla!
Fåglarna kvittrar, solen skiner och det är en underbar morgon! Tog en morgonpromenix idag, skönt. En bra sak med att jobba i min bransch är att efter jag duschat så slänger jag bara på mig ett par vita linnebyxor och en top och sen är man klar! Inte behöva tänka ut vad man ska ha på sig varje dag... Fast det är klart, ibland hade det ju varit lite roligt att få vara lite "fin" på jobbet:-) Frukosten är upp äten, youghurt och honung, kaffet uppdrucket och snart är det dags att köra iväg till jobbet!

Fimen var inget bra igår! Gick och lade oss istället med datorn i släptåg och kollade på den nya serien charterhjältar haha så bra! Kul att se för att det påminner så mycket om när jag jobbade med resor! Reseledare och resesäljare! Har varit i charterbraschen i typ 7 år! När man ser serien så är det ju nästan på pricken så hihi. Det är en rolig bransch som jag saknar en del måste jag säga..

Nä nu måste jag köra, ha en bra dag så hörs vi sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!