torsdag 26 februari 2009

Later, ladder!

Vad skönt... Ingen väcklarklocka som väckte mig idag för jag är ledig! Vaknade vid nio och låg kvar i sängen ett tag och bara njöt av att inte stressa upp. Gick upp och skulle göra frukost. Hade pyjamas och morgonrock på mig och det ringde på dörren! Där ute står 2 blå overall klädda jobbare som frågar om ljuset inte funkar... Igen? Hur vet de att några av våra lampor inte fungerar, det är ju skitkonstigt! Iaf så sa jag att de fick komma tillbaka senare då jag ju inte var klädd och vill gärna inte ha in de två här då tack! Jag sa, can u come back later please.. och försökte stänga dörren. De visade mig STEGEN!!! Det heter ju ladder på engelska1 Jag blir galen, försökte tre!!! ggr och de visade hela tiden upp stegen. Vad är det frågan om? Till slut fattade de och lunkade iväg... Det är väldigt OFTA dessa missutppfattningar sker och det är bara lite... frusterande! :-)

Hade en lugn kväll igår, såg presskonferensen av Victoria och Daniel, så skoj för dem. Det var väl dags va! :-) Usch var inte riktigt på humör igår... Ibland blir jag så pga att det är så tråkigt på jobbet. Nu när inte internet fungerar så sitter jag bara på en stol i 6 timmar och jag lovar vem som helst hade blivit galen av det! Det känns så onödigt, man känner sig onödig liksom! Jag vill ja ha att göra på jobbet! Ja vi får se vad som händer, kan ju inte bara sluta då jag ju har en lön... Men hoppas på det som den lilla fågeln viskade i mitt öra!

Men nu är det iaf en ny dag och ny energi! Jag har gjort en härlig ansiktsmask med socker i från Fresh, duschat, klätt på mig och nu ska jag köra till mall of the emirates och se om jag hittar något kul! Har ju lite pengar kvar på lönen! Shopping gör en ju alltid på glatt humör! Sen får vi se vad jag gör...

Hörs av lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!