onsdag 18 februari 2009

Märkligt...

Godmorgon godmorgon!

Solen skiner utanför mitt fönster och jag har precis ätit frukost, youghurt med vindruvor, banan och honung! Nyttigt och gott. Har gjort mig i ordning och ska snart köra till jobbet. Igår var vi och tittade på seven pounds... Oj va bra den var. Jag grät floder... Den var så rörande och fick en verkligen att tänka till. När vi kom hem och skulle gå och lägga oss så var det svårt att somna... Jag låg och vände och vred mig och tänkte på filmen. Den får en verkligen att inse att ta till vara på livet och det ska jag göra nu! Att få vara frisk är det viktigaste som finns. Sen dessutom att ha sin kärlek, vänner och familj i sitt liv så ska man skatta sig lycklig. Inte klaga på små saker i sitt liv..

Ska berätta en märklig sak som hände mig igår morse...
Vi har haft lite läckor här i lägenheten. En under köksvasken och en på toaletten. Köksvasken är mitt eget fel då jag i julas skulle baka. Hade köpt hem bröd från ikea, ni vet sånt bröd som man liksom bara skakar och häller på vatten.. Ja iaf på ett eller annat sätt så lyckades jag med att göra fel.. Skulle kasta ut hälften av degen och var arg för att jag misslyckades med det lätta!! Hällde då ut smeten i vasken.. Givetvis började det jäsa och sen var det stopp i vasken. Då skulle vi fixa det och ja... det gick inte så bra så därav har det läckt vatten under vasken ett tag... Iaf.. Igår så ringde det på på dörren och därutanfor så stod 2 killar som sa. You have a leak madame, fix? Yes of course sa jag, kanon ju! Äntligen blir det fixat. Har stört mig på det ett tag nu så tänkte nu har Joakim ringt och klagat. Fixat och klart så ringde jag till Joakim och frågade när han hade ringt och gjort klagomålet.. Det hade han inte! Mycket märkligt.. Då tänker jag att det är det secret!! Det måste det vara. Har ni läst den? Man ska visualisera allting och så händer det. Tex om man vill ha 5 miljoner så ska man sätta upp en check i taket osv och så får man det. Kan det faktiskt vara så att the secret fungerar haha. 5 miljoner kanske tar ett tag men läckan fixades iaf:-)

Åhhh idag är det onsdag och det innebär att det är helg snart! 2 dagar lediga framför mig.. Underbart.

Hörs lite senare.. Nu ska jag köra till jobbet!
Puss o kram

1 kommentar:

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!