söndag 22 februari 2009

Vill ligga vid poolen....!

Godmorgon på er!

Jag har varit ute och promenerat i the gardens denna morgon. Det är så mysigt... När jag gick förbi poolområdet så ville jag bara skippa jobbdagen, gå hem och ta på mig bikini och lägga mig där hela dagen med en god bok. Det hade varit härligt men det får vänta tills jag är ledig... Sitter i soffan med mitt kaffe och har David Letterman på, kan knappt höra något då det borras och borras och borras här utanför! Blir galen av det ljudet. Till frukost åt jag omelett och juice och vitaminpiller. Sen jag har börjat ta vitaminer så har jag verkligen blivit mycket mer pigg, vilken skillnad!

Igår såg vi en bra film som hette Open sea. Den handlade om ett par som åkte på semester och skulle dyka. Båten körde ifrån dem och de var ensamma där ute med en massa hajar!! Usch den var läskig. Om ni har respekt för havet ska ni inte se den... Jag har det och är livrädd för att tex snorka. Har dock gjort det en gång på Perhentian island då det är ett dykparadis... Det var fint det var det men efter denna filmen så vet jag inte om jag vågar mig på det igen haha. Kanske där man kan bottna och inte ut med någon båt som glömmer bort en!

Nu är det dags att börja göra sig i ordning och köra till jobbet snart...

Njut av helgen de som har det.. så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!