måndag 31 augusti 2009

Visning.

Sovrummet

Utsikt från balkongen.


O detta ägnar jag mig åt nu!


Åhhh vi har varit på visning idag i ett hus i marinan som heter Sahab. Vi gillar verkligen läget som ligger mellan marinan och Jumeira stranden.


Allting var perfekt. Underbar utsikt från 19 e!!! våningen. Lite högt kanske och möblerna i vardagsrummet var sådär men oj vad vi skulle vilja ha den lägenheten! Det tråkiga är att den var ca 3000 kr dyrare i månaden än vår budget... Hmmm fast ändå ville vi kolla. Egentligen ska man ju inte göra det men... Vi la iaf ett bud som var lite lägre. 10 000 dirham lägre per år. Då sa vi att vi tar den imorgon. Dock tror vi inte att han tar "skambudet" tyvärr. Vi får se...


Vi åt buffen idag på hotellet, den är så god! Blev propmätta efter den men tog oss ändå till mall of emirates för att jag skulle handla ett par skor. Joakim hade tur! Han är inte så glad för att gå i affärer med mig men första bästa affären vi var inne i och jag såg ett par jättefina direkt som dessutom var billiga, ca 200 kr! Ett klipp! Gick och strosade lite till i affärer men J var inte så glad över det så jag får nog göra det själv i morgon istället.


En tur till mitt favvocafe starbucks för en frappucino som ni ser på bilden. Nu är vi himma igen och jag ska tvätta mig och lägga mig och läsa en superbra bok. Sen blir det john blund för ska väckarklockan ringer imorgon kl halv 8!!!


Sov sött alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!