söndag 16 augusti 2009

Inspiration!



Hon e så jäkla snygg, Adriana Lima.

Detta är min inspiration inför rymddieten! Man måste ju inspireras när man ser såna bilder. Jag visualiserar mig att se ut så nästa gång jag ska till playan iaf! Vad tycker ni, visst är hon snygg???:-)


Ni får peppa mig under veckan, I will do this helt enkelt.

Har bjudit hem Lovisa på middag på tors... Tittade hur min dag ser ut då? Jo men då var det fruktsallad och youghurt på min meny men får ju fixa nåt annat till henne och så kan hon ju ha det som dessert! Det blir lite problematist med såna här dieter då det sociala ofta innebär vin, middagar kaffe och kaka... Så är det ju men då måste man ändå vara tuff och ha KARAKTÄR.


Har druckit några glas vin nu på kvällen, mys till min bok... Nästa gång blir det lördag så det så. Imorgon ska det skrivas upp en lista för hela veckan och inhandlas.


Sökte lite jobb nu på dagen och fick genast svar från ett mycket populärt dagspa här i Malmö, kul! De har även floating, vilket ju jag är proffs på efter min tid i London, Notting Hill.. Men.. De flesta jobb som hudterapeut här i Sverige är på deltid har jag märkt jaha ja i Dubai var det tvärtom... Hur mycket tid som helst kanske sådär en minst 50 timmar i v. Visst är det skönt med deltid men man vill ju tjäna cash ju! Undrar om detta fenomen med att hudterapeuts tjänste alltid nästan är deltid.... Varför är det så för? Har faktiskt hört det innan... !!


Jaja dags att lufta mig på balkongen... läs: ta en cigarett.

Hoppas mina vänner har det skoj på Timbuktu men jag gjorde nog rätt i att bara vara hemma... idag oxå iaf... I need it! Få ordning på tankar som snurrar runt på högvarv..


PUSS PUSS O SOV SÅ SÖTT VI SES IMORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!