söndag 23 augusti 2009

Söndag.

Det är det idag och INTE mycket har gjorts här inte. Lite msnande och mycket sängen har dagen bestått av. Nej vad jag hatar att va bakis. Det är kanske det värsta som finns faktiskt. Ja det kan man säga. Då jag inte ätit så mycket igår så blev 4 glas rödvin får mycket för fröken katt. Helt för mycket tom. Idag mår man som man förtjänar det är inte mer än det.



Mötte upp Jess och Tobbe vid Möllan, ja ni hörde rätt. Vi var på Möllan haha. Men där är billigt det måste man säga. Ett glas vin 42 kr helt ok. Vi satt på en indisk restaurang och de åt gott. Jag- utan tallrik igen. Jag kör på det haha. No food. Men det ger ju resultat så! Vi gick vidare till Lilla torg såklart! Ja vi firade mig ordentligt och det var jätte trevligt och jag vill tacka Jess för en trevlig kväll. Jag har så himla roligt med henne och även en hennes kille såklart. Vi är så lika och jag är så glad och tacksam för att jag nu fått lära känna henne. Tack sötaste Jess:-) Vi ska ses en gång till. På tåget till Kph på torsdag morgon.



Hela veckan är nu ganska uppbokad med träff med Lovisa på lunch imorgon. Vidare hem till Karin o Mats på kvällen. Tis är det dejt med Marie Dubai. Vi ska planera vår nya fritids sysselsättning-GOLF. Japp nu är det grönt kort som gäller till vinter. Träff med pappa måste jag med hinna med. Ons-packning och inhandlande av godsaker till godisgrisen därnere. Mycket choklad uppmanades det! På onsdag ska jag oxå ha lite middag här hemma för la familja! Blir bra det. Helt plötsligt så är det liksom bara 3 dagar kvar innan jag åker. Går så fort . Denna gången blev det 3 veckor! Kanske kommer vi till jul med vem vet! Det är ju inte helt gratis att flyga kan man säga men nu har man ju ett jobb så:-)



Ny lyssnar jag på sommarprataren Malin Åkerman. Ska försöka sova nu så godnatt på er alla där ute!



Kram fröken katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!