tisdag 11 augusti 2009

Förlovning.


Morning mina vänner!

Ja inte förlovning för mig då hihi nä,
Madeleine och Jonas har förlovat sig, grattis va skoj för dem! Tycker alltid det är kul med kungligt skvaller:-)

Det är skönt väder ute idag. Molning och ca 17 grader. Perfekt. Ska snart laga till lite frukost. Sen får det bli en powerwalk och lite jobbletande. Ska oxå hitta en billig biljett till Göteborg då jag ska dit på torsdag för den där intervjun som jag har berättat om tidigare för det svenska företaget i Dubai. Det är med den högsta chefen och hon sitter på huvudkontoret i Göteborg!

Så planeringen av denna veckan ser ut så här...

Idag- Fixa m biljett, lite jobbletande, powerwalk sen dejt med Jessika i stan. Vi ska ses efter hennes jobb, ska bli så himla skoj att skvallra med henne om allt möjligt!

Imorgon- Träffa Jenny, en kompis från Solresor. Det var år och dar vi sågs! Hon har hunnit bo både i Milano och Barcelona sen sist!

Torsdag- Buss el tåg till Götet. Hade ju gärna passat på att göra detta till en utflykt typ liseberg mm. Någon som är sugen på att hänga med?:-)

Fredag- Kanske afterwork med Monika & co

När jag inte gör det så hittar ni mig hos mamma med en bok eller så kanske jag lagar mat eller försöker träna! Ska nu försöka inte bli stressad med jobb för att jag inte har jobb. Ska försöka njuta av denna tid då jag är ledig och speciellt i Sverige. Tids nog får jag ett jobb och då går jag in i det för 100 %. Får jag det som är i Dubai så börjar anställningen den 1 sept.

Tjohoo gott folk, ännu en dag är här och dags för frukost!
Ha en kanon dag vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!