måndag 3 augusti 2009

The hangover.

Den filmen såg vi igår på bio! Den var sjukt rolig. Ni måste se den! Jag skrattade som en galning. Folk applåderade när den var slut. Forsatte skratta ut från bion. HÄRLIGT rolig. Man blir så glad och upprymd när man ser en sån film. Den handlar om 4 killar som ska åka på svensexa i Las Vegas. De vaknar upp dagen efter till ett ganska sjukt hotellrum med bla en tiger på toaletten! Och de kommer inte ihåg något från kvällen!

Nu är det 3 dagar kvar tills jag åker. Det är så typiskt att vädret är så kass här nu. Det är ingen sol som skiner. Bara dessa gråa sandmoln utanför fönstret. Är ju LITE uttråkad för tllfället. Finns liksom ingenting att göra och nu kan jag inte ens gå upp till poolen liksom amen! Har ingen bok att läsa... Funderar på att ta mig till MoE och köpa en idag iaf! Annars går det ju en massa filmer på tv. Så får se om det blir film eller bok idag. Imorgon är det sortering av grejor som gäller iaf.

Jag lyckades ju hitta en billig flygbiljett hem eller billig ja jag vet inte. Den kostade 5695 kr men det verkar vara billigt när man jämför med andra. DOCK så måste jag sitta på Frankfurts flygplats i 7 timmar. De andra biljetterna var bokade. Det är ju inte så kul. Vad ska man göra där liksom, på Frankfurts flygplats i 7 timmar. Förslag??? Fattar faktiskt inte varför det är så dyrt med flygbiljetter hem nu mitt i sommaren då det är lågsäsong här. Men kanske är det så att ALLA härifrån flyger till Europa nu under sommaren, kan vara det kanske.

Hoppas NI får en bra måndag. Första dagen på veckan i Sverige!
Puss o kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!