lördag 15 augusti 2009

Ryska rymddieten.

Denna diet ska jag börja med imorgon!


Visst låter den lustig hihi. Tydligen är den inte rysk utan amerikank som alla andra dieter! Kör man denna strikt i 7 dagar så utlovas MINUS 8 KG. Vad ska man säga?? Jaja vi får väl se... Jag kommer som sagt börja imorgon och sen är jag ett levande bevis på om det funkar eller inte. Vet om att det inte är så bra med sådana här dieter men va fan... Jag är trött på att inte så några resultat, bli besviken mm. Detta är en bra start sen fortsätter man bara och vara nyttig. Kanske kommer jag vara lite tjurig osv under denna vecka men jag menar det är ju bara en vecka, det ska jag klara så är det!!


Här kommer min meny en vecka fram om det är någon som är sugen på att hänga på;-)


Dag 1:

Frukost-kaffe

Lunch- 2 ägg och 1 tomat

Middag- Ca 200 g rött kött och grönsallad


Dag 2:

Frukost- Kaffe och 1 rostad brödskiva

Lunch- 200 g rött kött och grönsallad

Middag- 150 g skinka och 2,8 dl youghurt


Dag 3:

Frukost- kaffe, rostad brödskiva

Lunch- Grönsallad, 1 mandarin, 1 tomat

Middag- 100 g skinka, fruktsallad, 2 ägg


Dag 4:

Frukost- kaffe, 1 rostad brödskiva

Lunch- 150 g ost, 1 ägg, 1 morot

Middag- Fruktsallad och youghurt


Dag 5:

Frukost- 150 g skinka, 2, 5 dl morötter

Lunch- 200 g kokt fisk, 1 tomat

Middag- 250 g rött kött


Dag 6:

Frukost- kaffe och 1 rostad brödskiva

Lunch- 1/4 ungsbakad kyckling, citrusfrukter

Middag- 2 ägg, 2, 8 dl råa morötter


Dag 7:

Frukost- kaffe och 1 rostad brödskiva

Lunch- 200 g rött kött och citrusfrukter

Middag- Vad som helst som inte överstiger 500 kalorier


Så ser den ut, hård tycker ni? Ja kanske lite:-) Men vad gör man inte... Tror ni jag kommer klara det då? Jag ska bevisa för er att jag kommer klara det och det ska bli MYCKET intressant att se om våger står på -8 kg nästa söndag, det ska det...


Nu är det lite läsning... Mys. Jag älskar att hitta en bok man bara vill läsa läsa.. Det blev ingen utgång för mig idag heller. Monika undrade om jag ville hänga med på Timbuktu för han spelar idag på malmöfestivalen... Jag känner bara att jag vill vara hemma i min lilla vrå idag igen så är det. Fast vi sågs på en kaffe mitt på dagen och det var mys!


Ha en härlig lördag kväll, kanske tar jag mig ett glas rött nu till min bok







1 kommentar:

  1. Fungerade ´dieten? funderar på att prova den. Tack på förhand

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!