fredag 14 augusti 2009

JAG.ÄR.HELT.SLUT

Ja det är jag...

Jag har varit igång i ett känns det som sen jag kom hem!

Jag älskar att träffa folk så det är inte det men idag känner jag att jag bara behöver ta det lugnt.


Jag vaknade precis och är fortfarande trött...

Jag var så spänd igår innan intervju och har tänkt så mycket på det så efter mötet på bussen hem så bara gick all lutften ur mig... Kan inte förklara känslan. Nu har jag ju liksom gjort allt jag kunnat, nu är det upp till dem så lite känsla av det för det är ändå en stor skillnad på livet om jag får jobbet eller inte. Som ni vet så är det ju så att får jag jobbet så bosätter jag mig i Dubai igen. Får jag inte det så ska jag bosätta mig här ett tag. Såna saker tar nog lite på en fast man inte tror det.


Idag tex så skulle jag träffa en kompis på stan och ta ett glas vin men jag är men jag orkar inte, vill bara vara hemma. Tycker det är jobbigt att säga nej men vad göra. Jag är ju faktiskt helt slut och då är jag ingen trevlig vän att vara med. Så idag är det bara me time. Jag ska snart äta en god frukost, gå en lång promenad ner till småbåtshamnen. Köpa mig en god bok, laga god mat, titta på någon film och äta lösgodis. Det är ME time för mig.


Men vänner jag ska berätta om Göteborg igår ju!

Bussen gick bra helt ok faktiskt. Var tom en toa så det var skönt! Det so var lite kul var när jag hade kommit fram till terminalen så gick jag in på en toa för att sätta på mig leggings för att jag frös om benen. Det var en toa ni vet där man ska stoppa in en 5 krona, det gjorde inte jag och så tänkte jag att jag väntar med att gå här jag bara bytar. För att när jag stod i kö mitt på centralen så var det en kille som inte heller hade lagt i 5 kr. Då kom där en kille och la i 5 kr och öppnade dörren. Där satt han och sket och skrek inför en massa publik mitt på centralen hahahaha! Stackare dock....


Hittade en uteservering med sol och satt där och väntade och laddade inför intervjun.

Vi sågs på espresso house på centralen så det kändes bra inte så formellt som om det hade varit på kontoret. Vi chit chattade lite när vi köpte kaffe och sen var det intervju time hihi. Nä hon grillade inte mig. Hon var trevlig och det kändes bra. Men nu ska hon till Dubai på måndag och intervjua 2 till så får vi se. Det är inte upp till mig längre. På ett sätt skönt ,på ett sätt jobbigt. Jag märker att detta tar litegrann på mig som sagt! För det är stora skillnader på vilket liv jag ska leva om jag får jobbet eller inte. iaf på ett tag!


Gud va jag tycker Göteborg är mysigt. Åkte förbi Liseberg och ville bara dit ju när man ändå är där! Tycker det är så kul att gå på tivoli! Hade gärna stannat längre där men känner ingen där och inga pengar så det var bara att ta bussen back to Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!