onsdag 26 augusti 2009

Några meningar.



Jag har nu läst ut den underbara boken och känner att där är några meningar jag vill delge med er mina läsare....



"Alla människor har själva varit med att skriva sin livsplan. Den som drabbas hårt har själv valt ett liv med tuffa och svåra utmaningar för att hon insåg att detta var kunskaper hon behövde. Det kan vara svårt för oss att förstå och acceptera att vi på andra sidan kan välja att födas till svåra liv. Men där förstår vi att smärta också är kunskap och att vi måste gå igenom vissa saker för att skaffa nödvändig kunskap. Alla våra liv på jorden går ut på att vi ska skaffa oss kunskap, det är av den vi växer"



"Vi reser i flock. Alla tillhör ett kollektiv med omkring 1500 själar som möts i olika konstellationer i liv efter liv. Av de 1500 själarna har du en inre krets bestående av ca 10 personer. Föräldrar, syskon, partner och kanske någon nära vän. Vi möter de inre kretsdeltagarna i olika skepnader i varje liv och för varje gång vi träffas och lever ihop, fyller vi i det som saknas"



"Taget ur boken ljusfolket"



Det finns så många mer intressanta saker, kanske lägger jag upp några fler saker i morgon eller så rekommenderar jag er helt enkelt att köpa boken.



Love C


1 kommentar:

  1. Åhh vad jag längtar efter att få läsa boken! Läser ju Sylvia Browne nu - hon skriver liknande. Ju mer jag läser, ju mer tror jag att Rebecca har det bra nu...Ses tidigt imorrn bitti darling! Puss Jess

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!