tisdag 21 april 2009

Sushi och moctail!

Morrn mina kära bloggare!



Börjar med att uppdatera detoxen. Går fint, 4 kg kvar nu go go go! Känns verkligen bra och kanske för att jag skriver om det här och liksom inte kan fuska och vill verkligen se resultat! Ser redan framför mig mig i min nya bikini och det är ju så man ska göra, the secret ni vet som jag tjatar om hela tiden och om ni inte har sett eller läst den pls do so!



Gårdagen var mysig. Inte så kul på jobbet som vanligt då jag endast hade en klient men det håller jag på att lösa, vill och ska och jag har min älsklings stöd så det känns skönt, tack älskling! Efter jobbet så åkte vi ner till marinan och promenerade ner till jbr. Det är så annorlunda att gå där bland en massa skyskrapor, vatten och massa ljus. Jag gillar det verkligen det är en annorlunda känsla. Nu har det oxå blivit väääldigt varmt på kvällarna. Jag tycker det är skönt men min kära tycker det är lite jobbigt just att promenera i den värmen kunde jag märka haha.



Vi gick först till yachtcluben men där fanns inte sushi och det var jag sugen på och typ det enda jag kan äta nu när vi går ut och äter eller kanske inte men var sååå sugen på det så vi fortsatte ner till jbr. Jag hade ingen aning om det fanns en sushi restaurang men sprang på en som faktiskt var lite undangömd och den var en hit! Jag älskar att äta det för de gör de så fint. De hade gjort HJÄRTAN på våra bitar, såå gulligt! Orkade inte äta upp alla så jag tog med mig en liten doggybag så idag blir det lax och tonfisk nigiri till lunch, inte fel!



Sen promenerade vi tillbaka till Yachcluben för där är så himla mysigt. Ja ni ser på bilden hur det ser ut. Joakim tog en öl och jag en moctail. Det är en drink utan alkohol och den var supergod med en massa olika juicer. Känner mig sååå nyttig! Satt där och diskuterade en massa saker som är viktigt för mig och det känns bra nu när jag som sagt vet att jag har min älskades stöd med allt.



Körde hem och letade lite jobb på internet sen såg vi premiären av söndagsparty med Filip och Fredrik. Jag är ett stort fan av dem. De gör sveriges roligaste tv! Om ni inte såg det så hade de iaf Marilyn Manson och Jonas Gardell i studion i New York och det var ju bara den sjukaste kombinationen hahaha! Det är min typ av humor! Som jag skrattade när Jonas skulle förklara för Manson angående vår aladdin ask. Ja ni vet chokladasken som på ett sjukt sätt är tradition i Sverige, vilken bit man tar först och vilken typ av person man är hahaha ja det var roligt. Jag är den som tar den vita i mitten, vilken är ni??



Nä nu ska jag fylla på kaffe och surfa internet! Ha en bra dag! Puss puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!