måndag 6 april 2009

Besök nr 2!

Hallå där!



Nu sitter jag i soffan med ett glas vitt vin och njuuuterr! Annsofi hade med sig flaskor igår så det var bra. Planet landade vid halv ett och vi var hemma igen vid 2. Kärt återseende! Det var ju nästan ett år sen vi såg sist, inte klokt vad tiden går!



Vi satt och snackade lite innan det var dags att krypa till sängs. Kl 3. Då var jag helt slut men åndå kunde jag inte somna. Jaja halv nio imorse var jag uppe och hoppade. Det är ju så skoj med besök. Att få sitta och snacka men en väninna vid frukost bordet. Mysigt! Körde henne till poolen där hon har solbadat hela dagen medans jag har varit på jobbet.



Busy idag. Doktorn kallade ner mig på sitt kontor och jag fick hjärtklappning. Vad var det nu som skulle hända? Skulle jag få kicken kanske? Nej de ska ha ett seminarie på lördag och de vill att jag ska prata i en timme om hudvård!!! Ahhh jag blir så nervös... Men lite skoj är det ju oxå förstås! Har suttit och skrivit ner lite som jag ska ta upp och så... Punktat upp liksom. Vi får hoppas det går bra!



Ikväll ska vi till Madinat och äta på Meat co. De har supergoda biffar och hela området är som i en saga. Det tror jag snäckan gillar! Nä nu ska vi skvallra och dricka kallt vitt vin!!!! Mys!



Ha det så bra alla! Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!