fredag 24 april 2009

Lite bilder från senaste tiden.


Fontänen som vi såg idag vid Burj Dubai. Jättefint vattespel med musik!
Jag och min älskade pojkvän idag på Dean & Deluca. Ett fik som har öppnat här nu, givetvis från... USA!

Utsikt från Bahri Bar på Mina a salam förra fredagen. Visst ser det sagolikt ut?



Annsofi rider kamel på ökensfarin. Jag hoppade över... Har ridit kamel innan och tycker lite synd om de stackars djuren...


De stannade bilarna titt som tätt och kollade motorhuvarna. Kändes tryggt och säkert hihi.





Japp så här körde vi i sanddynerna!





Annsofi i jeepen! Redo för galen åkning!





Ökenprinsessan:-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!