lördag 25 april 2009

Filmer!!!



Hej på er!




Vet ni vad som hände igår? Det knackade på dörren och där stod en tjej som ville sälja dvd filmer. Där var hundratals i en väska och vi valde ut 10 st för hundra dirham. Billigt. Vi tog...



Bangkok dangerous

The unborn

What just happened

Milk

Confessions of a shopoholic

Valkyrie

300

Twilight

Yesman

och sist men inte minst ARN!


Det är ju så himla kul att den finns här, svensk ju för tusan haha! Men visst är det galet att man kan köpa de här filmerna som typ går på bio men vi tycker det är bra! Tyvärr så verkade det va lite problem med Yes man som jag gärna ville se.. Det hängde upp sig i början och sen hängde liksom inte pratet med personerna hmm såg ganska konstigt ut. Pallade inte se det mer. Vi får hoppas att de andra filmerna funkar bra. Såg shopoholic filmen igår och den var inte så bra som jag trodde att den skulle va..


Imorse försov jag mig... Så det blev lite stressigt men väl på jobb så lugnade man ju ner sig haha. Läser nu boken Twilight så väntar att se den filmen tills jag läst ut den. Boken är bra by the way! Hemma igen så kom "min" röde katt på besök så vi satt på terassen och kelade med honom och gav den mat.


Lagade pad thai idag och det blev inte gott. Missade att vi inte hade soya , jordnötter och lite annat för sent så smakade ingenting usch. Slängde det och hittade en matlåda i frysen som jag åt av istället. Joakim åt dock det och sa att nä han var minsann inte så kräsen haha! Dieten går bra men fasen vad jag är sugen på choklad idag, hjälp!!!! Inte lättare heller när Joakim hittade en påse med massa minimars i skafferiet. Blir så frestad och sugen..... Men ska ska ska inte! Får bli vattenmelon istället... Fast jag egentligen bara vill ha choklad choklad!!!


Idag helt plötsligt när jag satt och läste så kom en massa minnen i mtt huvud. Saker som man glömt, saker från högstadiet och gymnasiet som man aldrig tänker på. Det är skoj! Vilka minnen man har från den "gamla goda tiden" Det var ju så längse sen... Man blir lite rädd för hur snabbt tiden faktiskt går. Nu är man 31 och när man var 13 så tyckte man det var lastgammalt och jag tror faktiskt att jag trodde att jag skulle va gift, ha 2 barn, va advokat eller ngt annat skoj. Nej så blev det inte och jag är inte lastgammal... Eller??? :-)


Ha en bra helg hörrni så hörs vi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!