onsdag 22 april 2009

Delfin dikt...



Tyckte denna var så fin, såg den på internet.. Visst är den..


Vet ni vad det är nu? Helg igen. SKÖNT. Efter en ganska så jobbig och tråkig vecka. Ska bara försöka koppla bort allt. Jag är ledig och solen skiner.


Idag blev alla bjudna på KFC på lunchen. Det var en tjej som hade klarat ett test man måste ta här för att jobba på en klinik. Ja jag har oxå berättat i ett tidigare inlägg att jag oxå gjort det där testet. Hon var glad för det och bjöd på flottig kyckling. Jag gratulerade henne men tackade bestämt nej till maten. Ingen fast food här inte. Jag värmde min minestrone soppa i micron istället. Men ikväll kära vänner så kommer jag ta ett eller två glas rött så är det bara. Vi ska till ett steakhouse och äta en god blodig biff, nope inga potatis till ,väljer sparris istället och till det bara måste jag ha ett glas rött. Det gör nog inte så mycket det är ju faktiskt bra för hjärtat om ni inte visste det! :-)


Nu, en kopp kaffe och en cigg efter jobbet. Snart hoppa in i duschen och göra mig lite vacker hade jag tänkt. Göra en inpackning för håret. Mask för ansiktet och socker skrubb från Fresh på kroppen. Sen ska jag ta hand om det inre!


Önskar er en riktigt mysig kväll var ni än är!

Puss puss

2 kommentarer:

  1. Nästa vecka ska jag börja min diet, men rödvinet skippar jag aldrig! Stor kram från jess

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra Jess! Nu fick jag helt plötsligt mindre dåligt samvete, tack för det vännen! Kram kram till dig

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!