måndag 20 april 2009

Mysmorgon...

Vaknade tidigt imorse... Eller ja kanske inte så tidigt, kvart i åtta. Det är ju egenligen sovmorgon för många andra och visst är det lite lyxigt att kunna sova nästan till nio varje morgon! Det är så mysigt att ha tid på morgonen. Läsa på internet, dricka massor av kaffe!!

Första dagen på detoxen är avklarad. Fortfarande visar vågen minus och det är jag glad för. Känner mig riktigt laddad denna gång! Jag ska inte äta något godis, kakor eller snacks på en hel månad! Kommer ni ihåg när man var liten och sa att man inte skulle äta sånt på ett år och så skulle man få pengar eller något.. I och för sig så klarade jag inte det men imorse sa min älskling att jag skulle få en liten present om jag klarade det. För han tror inte jag kan klara det haha så mycket som jag älskar choklad men han ska få se! Magen är mycket bättre, skönt!
Frukost idag, äggröra. Lunch blir grillad kyckling. Ska ska ska ner 5 kg!

Gick upp lite tidigare som jag sa för att jag skulle kunna kika på lite jobb och så... Usch ja jag vet, men det är tråååkigt att bara sitta o läsa hela dagarna och det verkar ju inte bli bättre liksom.. Hur mycket tålamod måste jag ha? Och jag är inte känd för att ha jättemycket tålamod. Hmm det finns inte mycket jobb att välja på här.. På de flesta annonserna står det filipina required och så är det typ 2000 dirham i månaden!!!! Det är ca 5000 kr... Vad är det frågan om?? Iaf i de branscherna jag vill jobba inom. Men... såg ett jobb som PA så skickade iaf iväg min cv.

Nu är denna mysmorgon snart slut... Dags att köra iväg... Vill inte.. Vill bara fortsätta mysa här i soffan men men!

Ta hand om er denna måndag!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!